miércoles, 19 de enero de 2011

MIEÉRCOLES

Otra 1h30 de running, y ya me voy acostumbrando a las tiradas largas, que nunca había hecho tantas.
Tenía series, 6 de 1000m y 6 de 400m, no demasiado rápidas. Estreno bambas, las nike structure, que están bien para rodar pero no para las series..
Echaré mucho de menos las zoom elite, ya lo veo venir!
Añado 3000m de natación por la tarde, que me sientan muy bien. Muy muy bien..
Y sigo con muuuucho lío durante el día
Muy importante estar durmiendo y descansando bien, comer muy bien (solo faltaría) y llevar la suplementación a la perfección
Pd ayer me hice analítica de sangre para saber como estoy, y bien , vamos bien! algún suplemento más, y lo bordamos :-)

2 comentarios:

  1. Hola Sílvia, passo d'anònim a Enric. Em pots donar quatre consells o tens alguna consulta a nivell més virtual? La meva dieta es centra amb una dieta equilibrada, migdia hidrats de carboni a partir de pasta d'espelta, arròs basmati barrejat amb verdura i proteina, pollastre o pavo generalment. El vespre, generalment, verdura o amanida amb peix. En períodes de més entrenament i curses em prenc CoenzimaQ10. A nivell d'analítiques els resultats són regulars. Què m'aconselles, seguir o provar bcaa o barreja de glutamina + aminoàcid essencial, gràcies per la comprensió i ajuda.

    ResponderEliminar
  2. envia'm un privat a stremoleda@terra.es
    tot i que em falta molta informació per poder-te recomenar.. però si et podria donar alguna recomenació..

    ResponderEliminar